Cumu deve esse guardatu i platti AL-Mg-Mn

A piastra di manganese di magnesiu d'aluminiu hè largamente utilizata in u terminal di l'aeroportu, u magazzinu di mantenimentu di l'aeronautica, a stazione è u grande centru di trasportu, u centru di cunferenza è di esibizione, stadi, sala di esibizione, grandi strutture di divertimentu publicu, edifici di serviziu publicu, grande centru cummerciale, strutture cummerciale, residenziale civile. custruzzione tettu è sistema di muru, Ma sapete cumu a magazzini Plate aluminium magnesiu manganese?

How should the AL-Mg-Mn plates be stored
How should the AL-Mg-Mn plates be stored

A lega di manganese di magnesiu d'aluminiu hè largamente ricunnisciuta cum'è materiali di u tettu è di u muru esternu cù una vita di serviziu di più di 50 anni in u disignu architettonicu per via di a so forza strutturale moderata, a resistenza di u clima, a resistenza di macchie è a facilità di trasfurmazione di curvatura è saldatura;Sicondu u disignu architettonicu di u clima marinu, u materiale di lega d'aluminiu di qualità marina 5052 cù una resistenza di corrosione più forte o materiale di lega di qualità aviazione 6061 pò esse sceltu.
1. Quandu si guarda u platu Al-Mg-Mn, hè pruibitu di mette inseme diversi materiali è materiale umitu, è durante u trasportu, hè necessariu di copre cù tela secca per impediscenu strettamente l'invasione di a pioggia è a neve.
2. L'ambienti di almacenamentu di a piastra Al-Mg-Mn deve esse seccu cù una permeabilità di l'aria eccellente è senza tempu di corrosione.
3. In u prucessu di manipulazione, deve esse pigliatu è pusatu ligeramente per prevene strettamente i danni di l'apparenza causati da u colpu è affettanu a bella apparenza.
Infine, vi dà un suggerimentu per un picculu pezzu di piastra, pudete mette nantu à u scaffale, u almacenamentu di piastra di grande dimensione hè megliu separatu da a terra, mantene a distanza da a terra più di 10CM;quandu i materiali di grande dimensione stacked, hè cunsigliatu per separà u pianu Al-Mg-Mn è altri materiali cù strisce di legnu.
Applicazione: a piastra di manganese di magnesiu d'aluminiu hè largamente usata in i sistemi di tettu è muru di terminal di l'aeroportu, garage di mantenimentu di l'aeronautica, stazioni è grandi centri di trasportu, centri di cunferenza è di mostra, stadi, sale d'esposizione, grandi strutture di divertimentu publicu, edifici di serviziu publicu, grandi shopping. centri commerciali, residenze civili, ecc.

How should the AL-Mg-Mn plates be stored
How should the AL-Mg-Mn plates be stored
How should the AL-Mg-Mn plates be stored

Tempu di Postu: Mar-03-2022